هواکش سانتریفیوژ رادیال
نوشته شده توسط : Khazarfan

هواکش سانتریفیوژ رادیال:

در بین طیف گسترده ای از هواکش سانتریفیوژ رادیال می توانید فن های سانتریفیوژ با درایو مستقیم و مکش ساده پروانه های شعاعی برای حمل و نقل هوا را پیدا کنید.

طیف وسیعی از هواکش سانتریفیوژ رادیال کشف شده اند، موردی را انتخاب كنید كه مناسب پروژه شما باشد:

هواکش سانتریفیوژ رادیال ساخته شده از فولاد ورق ضد خوردگی

هواکش سانتریفیوژ رادیال با اتصال مستقیم و ساده مکش از صفحه فولادی ساخته شده اند که در برابر خوردگی توسط کاتافورز و تصفیه رنگ پلی اورتان محافظت می شود. هواکش سانتریفیوژ رادیال می تواند هوا را در دماهای بین 20- تا 60+ درجه سانتیگراد انتقال دهند. موتور هواکش سانتریفیوژ رادیال موتورهای دو قطبی با راندمان بالا با ولتاژ تأمین سه فاز هستند. در صورت درخواست ، هواکش سانتریفیوژ رادیال را می توان در مصالح ساختمانی مختلف ، در نسخه های 60 هرتزی تولید کرد یا در بسیاری از تنظیمات دیگر ، با رنگ مختلف رنگ آمیزی کرد.

هواکش سانتریفیوژ رادیال با راندمان بالا

محدوده هواکش سانتریفیوژ رادیال دارای نسخه های مختلف ، اتصال مستقیم یا انتقال نیرو است که توسط قرقره ها و تسمه ها هدایت می شود. این فن ها برای حمل مواد از صفحه فولادی ساخته شده اند که در برابر خوردگی محافظت می شود. این فن ها قادر به حمل و نقل هوا در دمای بین -20 تا + 60- درجه سانتیگراد هستند. در صورت درخواست ، این فن ها می توانند با درب بازرسی ، دریچه تخلیه ، انواع مختلف آب بندی در سطح ولتاژ تولید شوند.

 

هواکش سانتریفیوژ رادیال جریان هوای پایدار در وضعیت فشار بیش از حد:

هواکش سانتریفیوژ رادیال حجم متوسط ​​هوا را جابجا می کنند و برای سیستم های فشار قوی در نظر گرفته شده اند. هواکش سانتریفیوژ رادیال این مزیت را دارند که بسیار با انرژی کارآمد هستند و می توانند فشار بالایی را تحقق بخشند. مضرات هواکش سانتریفیوژ رادیال وزن و ابعاد آن است. هواکش سانتریفیوژ رادیال مخصوصاً برای جابجایی هوا در شرایط فشار بیش از حد و اطمینان از پایدار جریان هوای چند لایه در کانال مناسب هستند.

هواکش سانتریفیوژ رادیال، که به عنوان فن های گریز از مرکز نیز شناخته می شوند ، اساساً طوری طراحی شده اند که دارای تیغه های شعاعی با ترتیبی هستند تا اجازه دهند هوا در پایه ، مرکز و در حاشیه روتورها وارد شود. دو عمل مستقل باعث ایجاد فشار در هواکش سانتریفیوژ رادیال می شود: نیروی گریز از مرکز به دلیل چرخش هوا و انرژی جنبشی منتقل شده به هوا زیرا نوک پره های پروانه را ترک می کند. بزرگی انرژی جنبشی عمدتاً به سرعت مماس  پره های هواکش سانتریفیوژ رادیال ، بستگی دارد.

هواکش سانتریفیوژ رادیال با تیغه های خمیده به جلو ، فشار بالای جریان هوا را فراهم می کنند. اما موتور در این مدل ها با بار بیشتری کار می کند. بنابراین ، خطر گرمای بیش از حد موتور بالا است. آنها همچنین از راندمان کمتری و سطح صدای زیاد برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع هواکش ها می توانید به سایت شرکت خزرفن مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: هواکش سانتریفیوژ رادیال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: